RaLa InfraTech AB är en innovativ systemintegratör och marknadsförare av teknik och system för installation av infrastruktur inom telekommunikationsbranchen.

Arbetet sker oftast i nära samarbete med kunder och internationella partners. Vi siktar högt och har långsiktigt ambitioner att revolutionera hur infrastrukturen byggs. Våra kunder ska känna sig unika och få det stöd de behöver för att bli framgångsrika.
Hela Sverige samt ytterligare några nordiska länder är vårt verksamhetsområde.

Bland de större kunderna återfinns ett stort antal kommunala bolag aktiva inom stadsnätsbranchens, ett flertal entreprenörer, grossister och flera av Sveriges största nätägare inom telekommunikationsbranchen och energibranschen.
I huvudsak sker inköpen från partners i t ex England, Holland, Belgien och Schweiz.

RaLa InfraTech AB är ett av fyra företag i RaLa-koncernen. Koncernen omsätter i år enligt prognos ca 45 msk. Vi är idag 14 anställda och har för avsikt att, liksom tidigare, växa inom och på sikt också utom Sverige.

RaLa InfraTech, Försäljning och kundvård Stockholm

 
Arbetsuppgifter:Nu söker vi en riktigt bra säljare till Stockholm !

Idag innebär arbetet marknadsbearbetning, kundvård och försäljning med en hel del resande och kundbesök.

Det geografiska fokuset är Mälardalen, Stockholm och angränsande regioner men beroende på situationen kan stora delar av Sverige komma i fråga. I uppgiften ligger att knyta och utveckla långsiktiga relationer med potentiella kunder.

Kunderna ska hos dig i kombination med övrig personal på RaLa finna en relation de kan lita på och vill utveckla samarbetet med för att sin tur utveckla sin egen verksamhet.

Det är en fördel om den person vi anställer har erfarenhet av säljarbete, gärna komplex sådan, kundvård och telekommunikationsbranchen.
Med största sannolikhet är detta erfarenheter som erhållits under ett yrkesverksamt liv under en kortare eller längre tid.

 
Kompetensprofil:God språklig förmåga i tal och skrift på Svenska och Engelska. Det är en fördel om du också behärskar i första hand Franska men också Tyska.
Praktisk erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är avgörande.
Erfarenhet av affärssystemet Pyramid är en fördel men absolut inte nödvändigt.
Goda datakunskaper och kunskaper i Microsoft Office och liknande program är viktigt.
Meriter från försäljning, kundvård och liknande arbetsuppgifter är en stor fördel om de finns dokumenterade med referenser.
 
Information:För mer information kontakta gärna Gunnar Annell på tel. 070-237 20 24.


Lön: Fast + gruppbonus




 
Omfattning:Tillsvidare Heltid
 
Tillträde:Efter överenskommelse
 
Sista
ansökningsdag:
2008-01-31



Tjänsten är tillsatt
Tillbaka    Skriv ut