Affärskompetens är ett rekryteringsföretag med inriktning på rekrytering av affärsmän - inom områdena marknadsföring, försäljning, kundservice och andra affärsinriktade tjänster. Vi är etablerade på ett flertal orter i Sverige och är ett av de snabbast växande företagen inom branschen. Vi använder oss av väl beprövade metoder och verktyg för att nå hög kvalitet på ett effektivt sätt i rekryteringsarbetet. Genom vårt systerbolag Teknikkompetens arbetar vi även med rekrytering av tekniker/IT personal.

Rekryteringsassistent - halvtid

 
Arbetsuppgifter: denna nya roll - för närvarande en halvtidstjänst - arbetar Du tillsammans med vår rekryteringskonsult i Malmö, för att bygga upp vår verksamhet i regionen, med bl a följande uppgifter:



* Kundkontakter - hantera befintliga kunder och kontakta nya potentiella kunder
* Kandidatkontakter - administrera och hantera kandidater till kunduppdrag
* Presentationer - ta fram material, administrera ”events” mm.
* Kontorsadministration - ta emot besökare, arkivera, bokföra mm.
 
Kompetensprofil:Du studerar på universitet/högskola eller har nyligen avslutat Dina studier inom områdena ekonomi och/eller personal. Du skriver och talar flytande svenska, engelska och gärna tyska. Som person är Du resultatorienterad, säljande, öppen, initiativrik, noggrann och har en social förmåga utöver det vanliga. Du är antagligen 24-30 år, har körkort, och är bosatt i eller i närheten av Malmö. Eftersom tjänsten på halvtid går arbetet att kombinera med studier, annat arbete etc.

 
Information:Om du känner Dig redo för utmaningen och passar in på beskrivningen ovan ser vi fram emot Din ansökan med ett personligt brev, foto och CV via mail till vår rekryteringskonsult Thomas Pehrsson.
Om du känner Dig redo för utmaningen och passar in på beskrivningen ovan ser vi fram emot Din ansökan med ett personligt brev, foto och CV via mail till vår rekryteringskonsult Thomas Pehrsson
 
Omfattning:Halvtid
 
Tillträde:Snarast
 
Sista
ansökningsdag:
2006-04-07



Tjänsten är tillsatt
Tillbaka    Skriv ut