CONNECTA är ett konsultföretag som hjälper företag och organisationer att uppnå önskade resultat genom att kombinera kompetens inom både Management och IT. Connectas verksamhet bedrivs i fyra kompetensområden, Enterprise Applications, Management, Technology och Development. Connecta erbjuder professionell utveckling som konsult och affärsman/kvinna, unikt professionellt nätverk med erfarna kollegor, konkurrenskraftig ersättning och lön samt stora möjligheter att bidra till utvecklingen av bolaget. Connecta har en platt organisationsstruktur med korta beslutsvägar och nära till företagsledning. Vår företagskultur präglas av ledarskap, gemensamma värderingar, kollegialitet, och individuellt ansvar. www.connecta.se

Senior Affärsman/kvinna till Connecta AB, Öresundsregionen

 
Arbetsuppgifter:Vill Du vara med och etablera ett
framgångsrikt företag i Öresundsregionen?

Till vårt nyöppnade, moderna och snabbt expanderande kontor i centrala Malmö, söker vi en

Senior Affärsman/kvinna

som tillsammans med regionchefen skall ansvara för att vinna konsultuppdrag och driva lönsamhet inom regionen.

Den primära uppgiften är att skapa långsiktiga kundrelationer. Då vi befinner oss i ett uppstartsskede skall Du vid behov även själv kunna fungera som senior konsult i något av våra uppdrag. Regionens verksamhet är främst inriktad på Customer Relationship Management, Supply Chain Management, Förändringsledning och IT value. Det är naturligtvis en fördel om Du har god kännedom inom något/några av dessa områden.

Till arbetsuppgifterna hör också att ”coacha” övriga medarbetare. Tillsammans med regionchefen är Du personalansvarig för dessa. Eftersom Du tillsammans med regionchefen bygger upp verksamheten måste Du även kunna engagera Dig i affärskritiska frågor.
 
Kompetensprofil:Du har akademisk examen och troligtvis en bakgrund inom konsultverksamhet eller annan komplex tjänsteförsäljning. Bred förståelse för IT frågor och gedigen erfarenhet inom verksamhetsutveckling är ett måste.

Du har arbetat på ledningsgruppsnivå och attraheras av att söka affärsmöjligheter hos nuvarande och potentiella kunder. Du är lyhörd inför kunders krav och önskemål och har förmåga att vinna deras förtroende. Det är en fördel om Du har ett utvecklat nätverk i regionen - om inte, så måste Du ha förmågan att effektivt bygga upp ett sådant.

Du är tydlig i Ditt ledarskap, drivkraftig, resultatorienterad, utåtriktad och engagerad. Du har i tidigare arbeten bevisat att Du når resultat i form av försäljning och lönsamhet.
 
Information:Välkommen med Din ansökan – innehållande personlig presentation, CV och foto - till vår rekryteringskonsult, Thomas Pehrsson, på Affärskompetens via mail thomas.pehrsson@affarskompetens.se. Då vi arbetar med löpande urval emotser vi Din ansökan snarast, dock senast den 20 april 2007. Eventuella frågor besvaras av Thomas Pehrsson på telefon 073 - 507 02 38.
 
Omfattning:Heltid, Tillsvidareanställning
 
Tillträde:Snarast
 
Sista
ansökningsdag:
2007-04-20



Tjänsten är tillsatt
Tillbaka    Skriv ut